vrijdag 23 juni 2017

de laatste schoolweek


Maandag 26 juni
Fietstocht
9u30: fietstocht ( zie brief fietstocht) Vergeet zeker geen zonnecrème, zonnepet, zonnebril en breng voldoende water mee.
Aan de begeleiders:
Brief met uitleg zit in de agenda van jullie zoon of dochter.
Gelieve een fluohesje te dragen.
Wij vertrekken pas om 9.30 uur.  Jullie moeten dan pas op school zijn.
De kinderen moeten wel aanwezig zijn op school om 8.30 uur.
Dinsdag 27 juni
Wat moet ik vandaag meebrengen?
1 of 2 tijdschriften (de Nina, story, Flair,...)  + grote plastiekzak + gezelschapsspelen en boekentas

13u15: Spelletjesnamiddag

Gepast geld meebrengen (foto's kasteelklassen).

MEEBRENGEN:  1 lintmeter
Woensdag 28 juni
Vandaag worden de rapporten uitgedeeld. 

In de voormiddag:
afwerken knutselwerkje + gezelschapsspelletjes

Wat moet ik meebrengen?
Agendamap + boekentas
OUDERCONTACT
  (zie schema bericht hieronder)
Donderdag 29 juni
Vandaag vieren we de verjaardag van Neo.

Wat moet ik vandaag meebrengen?
               emmer, spons en doekje + boekentas

In de namiddag:
-          Banken poetsen
-          Schrijfronde

Wat moet ik meebrengen voor tijdens de laatste turnles?
Speelgoed voor buiten (step, skeelers, fiets,…)
Vrijdag 30 juni
We lopen voor de laatste keer dit schooljaar ‘one mile a day’.
10u10 – 11u40: afscheidsfeestje in de klas
Iedereen brengt een plastieken beker mee in boekentas + agendamap
Wat moet ik meebrengen voor het feest: ___________________ (zie agenda)

1 opmerking: