donderdag 11 december 2014

VERKEERSSPEL

Deze namiddag speelden we het verkeersspel.
We moesten een weg afleggen op het grote spelbord.
Wie op een lampje kwam, moest een vraag beantwoorden.
Diegene met de meeste aapjes op het einde van het spel was de winnaar.
Geike en Yenthe scoorden elk 6 aapjes.
Het was uiteindelijk Yenthe die de winnaar werd want hij kon de schiftingsvraag correct beantwoorden.
Proficiat aan alle deelnemers.  Jullie deden het alweer fantastisch!
Proficiat Yenthe met je cadeau, een doos kleurpotloden.
Klik op de foto om alle foto's te bekijken.


12 opmerkingen:

  1. bravo aan Yenthe vanzielegem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bravo aan onze winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo
    ik heb de kerstboom al gezet.
    de poes springt er heel de tijd in!
    groeten oliviatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mijn poes heet Aiko louiseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. twix vind ik een grappige naam:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de toets van godsdienst was heel makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alles van mijn rapport is goed behalve mijn rekenen

    BeantwoordenVerwijderen